امکان مرجوعی کالا / ارسال فوری / پرداخت درب منزل

منو

موضوع پرسش شما چیست؟

موضوع موردنظرتان را جستجو کرده یا از دسته‌بندی زیر انتخاب کنید

بازگشت
رویه های ارسال سفارش چیست؟

1- ارسال با پست

2- ارسال با تیپاکس

3-ارسال با باربری (برای کالا های حجیم)

ارسال کلیه سفارش‌ها از انبار مرکزی یونیک کالا انجام می‌پذیرد و سفارشات ثبت‌ شده طبق روشی که در زمان ثبت نهایی سفارشات تعیین گردیده ، ارسال می‌شوند و مشتریان می‌توانند روند ارسال و موقعیت سفارشات را از طریق کد رهگیری مرسولات که در حساب کاربری ثبت شده است را در سامانه های هر کدام از روش های حمل پیگیری کنند.

 

پرتکرارترین پرسش‌ها

مشتریان  تا 7 روز پس از تحویل کالا، می توانند با مراجعه به حساب کاربری خود درخواست مرجوعی را ثبت کنند.

مشاهده توضحیات تکمیلی

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tracking.post.ir/  شماره مرسوله ۲۴ رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین می‌توانید با مراجعه به حساب کاربری‌تان اطلاعات را دریافت کنید.

مشاهده توضحیات تکمیلی

لوازم خانگی سنگین و کالاهای حجیم یا بزرگ، به صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل کالا) ارسال خواهد شد.

مشاهده توضحیات تکمیلی
کالا هایی که دیده ایید !
فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه اینترنتی یونیک کالا
فیلتر بر اساس شهر محصول
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
فروشگاه اینترنتی یونیک کالا